گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

سیسمونی163-کوچولو -

1391/9/8 9:16
41,842 بازدید
اشتراک گذاری

 


آپلود عکس

 

  

آپلود عکس 

 

 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس

 

 

 

 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس niniweblog.com

آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس niniweblog.com

آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس

 niniweblog.com
آپلود عکس

 niniweblog.com
آپلود عکس

 niniweblog.com
آپلود عکس

 

 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس

 niniweblog.com
آپلود عکس

 niniweblog.com
آپلود عکس

 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس

 

 

 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس
 niniweblog.com
آپلود عکس

 

 niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (17)

آسمونی
8 آذر 91 9:49
سلام ممنون مریم جون که وبلاگ رو آپ کردی . خیلی قشنگن . موفق باشی
آسمونی ها
8 آذر 91 10:25
چقدر شیکه !!!
فـآطیـمـآ
18 آذر 91 15:54
سـلام خیلی خوشگــــــــــــل بود من بعضیاشو سیو کردم دستشون درد نکنه
زهرا
28 دی 91 23:01
به نظر من ادم فقط یک بار برای بچه ش سیسمونی درست میکنه و همه احساساتشو خرج میکنه خیلی لذت بخشه وقتی میبینی یک مادر با ذوق چیزای کوچولو کوچولو میخره من که عاشق این کارم و دوست دارم برای بچه ام بهترینهارو بخرم
مامان کنجد
10 بهمن 91 21:59
این ببرچسب های خوشمل رو از کجا تهیه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دخترک
29 اسفند 91 0:06
خیلی نازبود کاش قیمت تقریبی سیسمونیارم بذاری خیلی به کارمیاد
مهدیه
12 فروردین 92 13:31
سلام عیدت مبارک خیلی وقته که من میام به این سایت و سیسمونیای قشنگ و میبینم الان سیسمونی خودمو چیندم و بدم نمیاد که عکساشو بذاری اینجا تا بقیم ببینن ولی وبلاگی ندارم که توش عکس گذاشته باشم بهم بگو چجوری برات بفرستم عکسارو تا بذاری ممنون
شيما
1 اردیبهشت 92 14:54
سلام عزيزم ميشه لفا بگي سطل و دستمال كاغري نارجي جوجه اي رو از كجا خريدي؟ در ضمن خمه چي خيلي قشنگ بود
آرتمیس
1 اردیبهشت 92 20:05
من از ترکیب سبز و صورتی خیلی خوشم اومد.اونجور که معلومه پرده ها و رو تختی با سرویس ست هستند.میشه بگید از کجا خریدید؟ .من از رو تختی مخاستم .یه سرویس چایخوری خیلی کوچیک هم بود اون هم آدرس مغازه اش رو بگید
مهسان
11 اردیبهشت 92 14:52
کاش میگفتی از نی نی سایت ورداشتی اینجا گذاشتی
*پریا*
11 مرداد 92 14:02
عزیزم چه جیگره میشه بگید(بپرسید) از کجا دستشویی کوچیک رو از کجا خریدید؟ لطفاً آخه ما یه نینی در راه داریم
مهرداد
14 مرداد 92 17:47
من هیچکدوم از اینا رو نداشتم فقط یه کمد ساده با چند تکه لباس ساده تر وقتی این چیزا رو میبینم خیلی حسرت میخورم.
samira
28 مهر 92 12:07
سارا
23 آبان 92 1:30
سیسمونیت خیلی شیک وکامل بود مبارکت باشه
مامان بهاره
19 فروردین 93 22:28
سلام واقعا خانوم باسلیقه ای هستید
سارا
11 اردیبهشت 93 0:03
عالییییییی
الناز
28 اردیبهشت 93 14:06
سلام.واقعا قشنگ بود.ایشالا نی نیت 100ساله بشه