گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

دوستتون دارم...

1391/10/12 7:46
7,396 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم سلام....

ممنونم که جویای احوالم هستید، برام کامنتای مختلف میذارید

خیلی وقت  میخوام باهاتون صحبت کنم ولی وقتش پیش نیومده ، اول کار میخوام ازتون درخواست کنم

بعد از خوندن این پست حتما برام کامنت بذارید تا نظر شما رو هم راجع این پست بدونم

تو این مدت که پستی به این وبلاگ اضافه نکردم بخاطر گذاشتن

 کامنت های یه عده ادمایی بود که به خاطر خودخواهی خودشون حاضر به ناراحت شدن مامانایی بودن

که سیسمونی فرزندشون تو وبلاگ بود شدن ...

کامنتاهایی از قبیل :

چقدر اصراف
مثلا مسلمونی
فکر میکنی هنر کردی
پولشو میدادی به یه بیچاره
بی انصاف

دستتون درد نكنه همه چي كامل هست

ولي خدايي خودتون خسته نميشيد وقتي وارد اتاق ني ني تون ميشيد آدم سر درد ميگيره.
چه برسه به نوزاد تو همين وبلاگ سيسموني هيلدا خانوم و آقا ارشا كه از ني ني هاي داخل ايران هستن خيلي زيبا هست و از رنگ كم استفاده شده.
همينطور سيسموني راستين كه واقعاً عالي كه من عاشق زيباي و در نهايت خلوت بودنش هستم.
تو رو خدا به فكر تمركز بچه هاتون هم باشيد شما فكر ميكنين بين اين همه رنگ و شلوغي بچه اصلاً ميتونه تمركز كنه
ببخشيد اگه با حرفم باعث دلخوري بعضي ها شدم

خیلی اتاق شلوغ و جواد بود .نکنین این کارارو

حتی چند تا از مامانایی که دیدن این اداما واسه پستشون چه نظراتی گذاشتن از من درخواست کردن

سیسمونی نی نی شون حذف کنم چون تحمل این همه بی احترامی نداشتن...

یه دلیل دیگه ام این بود که :

فکر کنم از لینک کنار وبلاگ متوجه میشید من اولین نفری بودم که ایده گالری سیسمونی تو نی نی

وبلاگ گداشتم ...

حاضر نیستم افذادی که وبلاگ های پر بازدید نی نی وبلاگ دارن و از کار من کپی برداری کردن بیان

به خود من توهین کنن که :

مامان نخودچی چرا از وبلاگ من که خود من وبلاگ پر بازدیدی دارم گالری سیسمونی گذاشتین

فکر کنم متوجه حرفم شدید برید وبلاگ های پر بازدید سر بزنید متوجه حرفم میشید ...

من خودم عاشق دیدن سیسمونی های نی نی هستم به خاطر همین این وبلاگ درست کردم

تو ایین مدت کسایی بودن که وقتی سیسمونی نی نی شون تو وبلاگ بود میومدن یه هم تو هین

میکردن که :

چرا سیسمونی دخترم گذاشتی تو وبلاگت اگر برنداری میرم ازت شکایت میکنم

پس حالا متوجه شدید چرا دیگه عکس سیسمونی نمیزارم

ممنونم از اونایی که ازم تشکر کردن بخاطر جمع اوردی این وبلاگ ...

نمیدونم شاید دیگه این وبلاگ تعطیل بشه

این بستگی به نظر شما داره ؟؟؟

کمکم کنید ...

همتون دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (112)

لیلا
12 دی 91 8:21
سلام دوست عزیزم
من مامانی هستم که تو 6 ماهگی دخترم رو سقط کردم با ذوق وشوق تمام وسایلشو خریده بودم اون موقع با وبلاگ شما آشنا شدم واز دیدن سیسمونی نی نی های خوشگل دیگه لذت می برم خواهش می کنم تعطیل نکنید وبلاگ شما را هر روز چک می کنم ایده های جدید تو ذهن میاد مثلا کیک پوشک بچه من از این وبلاگ یاد گرفتم در مورد توهین ونظرات دیگران این رو بگم که به حرف بعضی آدم های حسود گوش نکنید هر کس خودش میدونه چطور زندگی کنه

ممنونم لیلا جونم...
که انقدر مهربونی و وفاداری
راستی برام ادرس نذاشتی

مهسا
12 دی 91 9:02
با سلام
عزیزم به این حرفا محل نده، اینجا همه میخوان ایده های نو رو به اسم خودشون بزنن. در ضمن شما که کسی رو مجبور نکردی سیسمونی این مدلی بخره هر کسی میتونه در حد وسع خودش وسایلی که میخواد رو تهیه کنه. من و خواهرم عاشق سایت شماییم
با آرزوی موفقیت روز افزون


مهسا خانمی مرسی...
با آرزوی موفقیت روز افزون
سارا
12 دی 91 10:28
سلام خانمی
ای بابا به هر حال همیشه برای هر چیزی یا هر موضوعی یه عده موافق هستند یه عده مخالف نمیشه همیشه نطر مثبت همه رو جلب کرد یا اینکه به خاطر نظر منفی یه عده کلا کارو تعطیل کرد
من که خودم از وبلاگ شما خیلی استفاده کردم خیلی کار عالی ای هست که این همه ایده و سیسمونی ایرانی یه جا جمع کردی
حالا اینکه من از کار اون خانم یا سلیقه اون خانم خوشم بیاد یا نه یه بحث دیگه هست سلیقه ها شبیه هم نیست بعضی هایی که ایراد می گیرن همیشه خودشون بدترن
من ازت خواهش م یکنم به کارت ادامه بدی دوستای عزیزی هم که عمس سیسمونی هاشون گذاشتن و چنین کامنت های بی ادبانهای دریافت کردن می دونم ناراخت میشن اما همیشه همه جا آدم مریض زیادهست مهم اینه که شما تک تک اون وسایلو با عشق خریدی و خودت دوستشون داری مبارک همتون هم باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنید


سارا جونم مرسی ...
واقعا با نظری که برام گذاشتی شارژ شدم
بازم ممنون
سیما
12 دی 91 11:00
سلام مامان نخودچی.من هرروز به وبلاگت سر میزنم چون منم خیلی علاقه دارم به سیسمونی.خوب این نظرات که ناراحتی نداره،کسی که سیسمونیشو میذاره طبیعیه یکی خوشش میاد یکیم میگه مثلا" زشته... خوب باید ظرفیت نظراتو داشته باشیم دیگه اینکه ناراحتی نداره ،شما هم به این کار زیبات ادامه بده ،نظرات که همش مثبت و خوب باشه نظرات نمیشه که دیگه....


سیما خانمی مرسی که با دقت به حرفام گوش دادی...
ممنون خانمی
سودابه
12 دی 91 11:03
سلام عزیز دلم.
چقدر دلم برای دخترها و پسرهاونوه های وبلاگیم تنگ شده بود که خدا میدونه.
آپم دوست داشتی تشریف بیارین قدمتون روی چشم .
خانمی همیشه وقتی کاری رو شروع کردی بدون که همه موافق اون نخواهند بود ولی تو با یک انگیزه شروع کردی که برای خودت و یک عده دیگه قابل احترامه .پس با قدمهای استوار برای دل خودت ،هدفت و دل اونهایی که دوست دارن بازم پست بزاری ادامه بده .مهم خودتی و دلت و طرفدارات اونایی که نمی پسندن خوب نیان!!!!!به همین سادگی.موفق باشی دخملم

ممنون مامان بزرگم....
مرسی واقعا با نوشته هات روحیه مضاعف گرفتم
میبوسمت ...
باور کن با خوندن مطالب وبلاگتون اشک از چشمامم جاری شد

مامان یکتا
12 دی 91 11:10
واقعا چه ادم های بیکاری هستند ولی باور کنید من از خیلی سیسمونی ها ایده گرفتم حتی طرز چیندمانشان خیلی عالی بود ولی افسوس.................


ممنون که اومدی پیشم.
شهلا
12 دی 91 11:10
سلام عزیزم
به نظر من نباید گوش به حرف این گونه از افراد داد. منم به سیسمونی بچه ها خیلی علاقه دارم خواهش می کنم اینجا رو تعطیل نکنید
هدف اینه که ما از سیسمونی بچه ها ایده بگیریم و نباید کاری به مسائل شخصی و خصوصی اونها داشته باشیم. لطفاً ادامه بدید و عکسهای بیشتری بزارید
ممنون میشم مرسی


چشم شهلا جون...
قول میدم ادامه بدم
سعیده
12 دی 91 11:10
سلام من هرروز به وبلاگتون سر میزنم اما هیچوقت نظری ندادم ولی همش ذوق میکردم وقتی یه سیسمونی جدید میذاشتین همشو گلچین کردم واسه اینکه وقتی خدا بهم نی نی داد از ایده هاش استفاده کنم تو رو خدا ادامه بدین


قول میدم ادامه بدم به شرطی همیشه برام کامنت بذاری...
قول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نینی
12 دی 91 11:26
سلام.من که وبلاگتون رو دوست دارم و از وقتی باردار شدم هر روز به وبلاگتون سر زدم.خیلی هم از کارتون خوشم اومده.هر کی خوشش نمیاد نیاد ببینه.فک میکنه اسرافه خودش به قول خودش اسراف نکنه حق تعیین تکلیف ندارن.


ممنون که بهم سر میزنید ....
با نظرت موافبم خب نیان این وبلاگ...
بهاره
12 دی 91 11:31
راستش من ويلاگتون رو دوست دارم. به نظرم هر كي يه سليقه اي داره مهم اينكه من خودم از ديدن بعضي هاش ايده هاي خوبي گرفتم.
به نظرم اين يع سليقه هستش و شخصي
اميدوارم وبلاگتون ادمه داشته باشه


ممنون که برام کامنت گذاشتی
خواهر فرناز
12 دی 91 12:04
سلام هر کی هرچی میخواد بگه
به نظرم اونی که مامان وبابش سیسمونی را خریدن برای نوه گلشون به فکر راحتی دختراشونم بودند
البته از حق نگذریم یکسری ها خیلی شورش کرده بودند
ولی من خیلی عکس هاشونا نگاه میکردم وخوشم میاومد حتی اجازه اظهار نظرم به خودم نمیدادم چه برسه به توهین
وقتی شعورشون دریه حدی است که این طوری حرف میزنند دیگه جای صحبت نمیمونه
خواهشا این کار را ادامه بدین

ممنونتم که برام کامنت گذاشتی به حرفام گوش دادی

Elam
12 دی 91 12:19
عزيزم منكه فكر ميكنم از حسادت خيلى حرفها زده ميشه به نظر منكه ديدن سيسمونى عاليه منكه هر روز ميام تا سيسمونى جديد ببينيم و واقعا وبلاگ عالى هستش و سيسمونى ها همه نازن


ممنون از این همه انرژی ...
رها
12 دی 91 12:20
سلام خسته نباشي به جرآت ميگم كه من يكي از بازديد كننده هاي پر پا قرص اين وبلاگ هستم واصلاً دوست ندارم كه اينجا تعطيل بشه.
خواهشاً ادامه بدين و اين رو بدونيد كسي كه تو دنياي مجازي عكسي از سليقه و ياهنرش ميزاره بدونه كه انتقاد و پيشنهاد هم داره نبايد ناراحت شد.
بابت اون كامنتي كه با رنگ سبز گذاشتين مبني بر شلوغي و تمركز اون كامنت رو من گذاشتم و واقعاً شرمنده اگه باعث ناراحتي كسي شدم.
ولي واقعاً الان روانشناساي كودك اعتقاد بر اين دارن كه اتاق كودك بايد تنوع رنگ كمتري داشته باشه. تا در نوزادي و كودكي بتونه تمركز بيشتري براي يادگيري داشته باشه.
در اولين فرصت لينك مقاله اي رو كه خوندم رو پيدا ميكنم و ميزارم كه سوءابهام بشه.
بازهم ميگم واقعاً شرمنده كه اگه كلامم تلخ و ناخوشايند بوده.
به بزرگواري خودتون و شما مامان مهربون منو ببخشيد.

وای رها جون ...
عاشقتم چرا ادرس وبلاگت برام نزاشتی ؟؟؟
دوستت دارم بخاطر شجاعتت ...
حتما اون مطلب بهم برسون...
بیا وبلاگ اصلی خودم
وبلاگ منتطرت هستیم

میترا
12 دی 91 13:09
سلام خسته نباشید ما این سایت را تازه دیدیم خیلی خوبه ما باید در اینده نزدیک سیسمونی تهیه کنیم دیدن وبلاگ سیسمونی و نحوه چیدن اهاق نوزاد به ما خیلی کمک میکنه
سیسمونی خریدن و چیدن اتاق نوزاد سلیقه ای همه به سلیقه دیگران باید احترم بزارن


ممنون که اومدی پیشم...
مامان مهربون
12 دی 91 13:31
سلام
مامان نخودچی من خودم از دوره بارداری وبلاگت رو می دیدم و دوست داشتم ...به نظر دیگران توجه نکن و به کارت ادامه بده خسته نباشی


ممنون مامانی مهربون...
یکی
12 دی 91 14:24
وجود همچین وبلاگایی برای من که فامیل کمی دارم و جای زیادی هم برا رفتن ندارم خیلی مفیده آدم حسابی ایده میگیره
انتقاد از سیسمونی چیز بدی نیست ولی نباید کار به مسخره و توهین برسه فکر کنین دارین واقعا رو در رو نظر میدین.صراحت خوبه اما کنارش باید احترام حفظ بشه


ممنونم دوستم
مریم
12 دی 91 14:29
سلام.من نه بچه دارم نه حالا حالاها قصدشو دارم.ولی همیشه میام میبینم.این مدت هم خیلی ناراحت بودم که هیچ پستی گذاشته نمیشه.
خواهشا ادامه بده


ممنون از حضورت
niniashegh
12 دی 91 14:41
سلام
خوبی گلم من اومدم بگم بهت که من مثل شما عاشقققققققققققق دیدنه سیسمونیم و خیلیییییییییییییی ازت ممنونم که شما این وبلاگو ساختی به کسی چه که کی برای بچش چی میخره


مرسی خانمی که پیشم میای
مامان عاشق
12 دی 91 14:43
چرا تعطیلش کنی؟؟؟!!!!
وبلاگت واقعا جالب و زیباست
من همش در حال دیدن سیسمونی ها بودم
به این کارت ادامه بده مطمینم خیلی ها با ادامه وبلاگت موافقن


ممنون از حضور گرمت...
مهسا
12 دی 91 15:02
ولی انصافا بعضی چیزها تو دل ما سنگینی میکنه که میخوایم به یکی بگیم این همه چیز واسه بچشون میخرن بدون اینکه در نظر بگیرن بعضی ها پول پوشک واسه بچشون ندارن خب اصرافه ولی من هیچ وقت به کسی که زیاد چیز میخره چیزی نمیگم اما کسی که واقعا چیزهای ضروری رو میخره نظر میدم که خیلی خوبه که فقط چیزهایی که لازمه رو خریده و اصراف نکرده


با نظرت موافقم...
هرکس هر طوری دوست داره خرید میکنه
فقط بی احترامی نباشه
مهسا
12 دی 91 16:16
مامان نخودچی به نظر من که خیلی کار باحال و جدیدی کردی. دوست داشتم قبل از چیدن و خریدن سیسنونیم همچین وبلاگی را میدیدم.
عزیزم یک عده روی عکسهاشون حساسند. بهتره اجازه بگیری و یا بگی هر کسی که دوست داره بگه تا بزارم.
در مورد نظرات هم به نظرم توهین نیست خب نظره دیگه. من دوست دارم تو سیسمونی پسرم را بزاری و از همه نظرها هم استقبال میکنم خوب و بد.
به کارت ادامه بده عزیزم

ممنوت از کامنتت ...
حتما منتظرم تا عکس سیسموننی نی نی تو بذارم

maman goli
12 دی 91 17:32
salam
nababa in che harfiyeh. man khodam bardaram miam inja sismooniharo mibinam harchi khosham biad mikharam va koli ideh khoob khob azashun gereftam.mer30 az weblogetun


مامان گلی ممنون که برام کامنت گذاشتی...
مرسی
مامان ریحانه
13 دی 91 0:52
سلام مامان نخودچی کامنت این پست رو اشتباهی واسه پست قبل گذاشتم .خوشحال میشم بخونی .



مرسی از این همه نظر ...
ممنونتم..
آسمونی
13 دی 91 1:43
سلام مریم جان
به نظر من از این به بعد نظراتی رو که میبینی باعث دلخوری میشه تایید نکن . میتونی یه پست ثابت بذاری با این مضمون که هدف این وبلاگ " این " هست و انتقاد و پیشنهاد در مورد وب پذیرفته میشه اما در مورد سیسمونی ها نه
چون هرکس سلیقه ای داره و توهین به سلیقه دیگران کار ناپسندیه .
برای سیسمونی گذاشتن قبلش از مامان ها بپرس که دلخوری پیش نیاد .
هرچند به نظر من دلیلی برای دلخوری وجود نداره اما به هر حال اگه قبلش ازشون بپرسی دیگه خیالت راحته و کسی شاکی نمیشه .
برای اینکه وبلاگت از دیگران متمایز بشه میتونی مثلا یه سری چیزا بهش اضافه کنی مثل :
جشن سیسمونی ( انواع تزیین کیک و ..... که در جشن سیسمونی هست )
پیشنهاد هایی برای اتاق کودک
یا ...
هرچیزی که باعث میشه وبت خاص تر بشه.البته در صورتی که دوست داشته باشی ادامه بدی .
به نظر من به خاطر حرف یه عده که فکر میکنن چون فضای مجازیه هرچی دلشون میخواد میتونن بگن ، وبلاگت رو تعطیل نکن . خیلی دوستانت هستن که وبلاگت رو دوست دارن و هر روز سر میزنن و از این سیسمونی ها ایده می گیرن و خیلی مامان ها هستن که دوست دارن سیسمونی نی نی شون اینجا نمایش داده بشه .
خسته نباشی عزیزم و ممنون


اسمونی جونم ممنون از این کامنتی که برام گذاشتی...
خیلی کمکم کردی..
سعیده
13 دی 91 8:30
سلام حتماً سیسمونی جدید بذارید منم نظر میدم دستتون درد نکنه واقعاً کار من و راحت کردین از بس که میرفتم تو سایتهای مختلف دنبال سیسمونی میگشتم ! ممنون منتظرما!


دستت درد نکنه ...
پس از این به بعد منتطرتم
رها
13 دی 91 9:13
عزيزم آدرس وبلاگ اصلي خودتون رو ندارم ممنون ميشم همين جا برام بزاريد ميام ميبينم


www.1735321.niniweblog.com
مامان علی خوشتیپ
13 دی 91 9:59
سلام مریم جون.خوبی؟
با نظر ساراجان کاملا موافقم...
خب خیلیا هستن که نیمه خالیه لیوان رو میبینن...مهم نیست...
توی همه وبها از این نظرات میذارن
شما فقط هدفت برات مهم باشه...حالا این وسط یه عده مخالف داری یه عده موافق...توی راهی که انتخاب کردی مستحکم باش(درست نوشتم؟)
موفق باشی عزیزم

ممنون مامان علی جون...
درست حدس زدی...
مرسی از انرژی

مامان آرنیکا
13 دی 91 10:33
سلام مریم جون
پست آخرت رو دیدم و خیلی ناراحت شدم از اتفاقات پیش اومده، می دونی عزیزم اینجا یه دنیای مجازییه که هر کسی می تونه هر حرفی بزنه بدون اینکه شناخته بشه ، از این قبیل نظرات واسه وبلاگ من هم میاد که واقعاً ناراحتم می کنه ولی تنها کاری که می کنم حذف اون نظر هست تا خاطر بازدید کنندگان از خوندن اینها آزرده نشه ، من فکر می کنم باید از کنار این حرفها بگذریم و اجازه ندیم ما رو حتی لحظه ای به فکر فرو ببرند... این حرفها زاییده فکرهای بیمار هست ، در مورد سیسمونی هایی هم که می گذاشتی و اعتراض می کردند هم خوب بهتره من بعد ازشون نظر خواهی کنی ، یادته که من خیلی وقتها برات آدرس می گذاشتم فکر نمی کردم کسی ناراضی باشه ، آخه فرقی نمی کنه اینجا یا اونجا ، مهم اینه که توی این سایت متمرکز بشن و بازدید کننده های مخصوص خودش رو داشته باشن اگه کسی دوست نداره نگذار واسش ، خیلی ها هستند که خودشون می خوان سیسمونی هاشون اینجا باشه
به هر حال من که این سایت رو دوست دارم و می دونم جمع آوری و آپلود کردن اینها مشکله خوشحال میشم که ادامه بدی و جا رو برای رقبای آنچنانی فراخ نکنی


ممنونم ازت خانمی...
واقعا با نوشته هات ارومم کردی...
به امید اینکه بازم برام کامنت بذاری
مژده
13 دی 91 11:14
سلام
تورو خدا به کارتون ادامه بدین من عاشق این وبلاگم توی یه جمع که همه نطرشون نباید واحد باشه چون آدما با هم فرق دارن آدم باید ببینه نظر اکثریت چیه


حتما مژده خانم...
ممنون که اومدی پیشم
هدا
13 دی 91 11:25
سلام عزیزم مامانم منو با این سایت اشنا کرد چون خیلی درگیر سیسمونی پسرمه هر روز سایتتونو چک میکنم.واسه توهینا هم بگم که خیلی ها هنوز مامان نیستن که بفهمن ادم دلش میخواد همه چی واسه عزیزش بگیره.شمام زیاد به این ادما محل ندین همیشه بهترینا مورد بیمهری بیشتری قرار دارن بدون که بهترینی.


ممنون از حضورت ...
ممنون از مامانت
ارزو
13 دی 91 13:24
خواهش میکنم ادامه بده چون واقعا بعضی مامانا هستنکه از این سیسمونی ها ایده میگیرن خواهش میکنم ادامه بده


چشم ادامه میدم...
ممنون از حضورت
مامان بشری
13 دی 91 14:04
سلام
ما ایرانیا کلا عادت داریم تا وقتی کسی مارو نمیشناسه هرچی دلمون میخواد بهش بگیمو لذت ببریم
ولی رودررو که میشیم فقط به به و چه چه میکنیم
یه مقدارم چه عرض کنم خیلی از کارامون روی چشم و هم چشمیه
آخه ما چیکار داریم یکی 1 میلیون سیسمونی میخره یا یکی 50 میلیون
مطمئنا همه برای عزیز دلشون بهترینو میخوان
آدم خودش باید عاقل باشه که یه موقع این سایت باعث چشم و هم چشمیشون نشه
من به شخصه دوست دارم ببینم بقیه برای بچه شون چی میخرن ولی خوب شاید دوست ندارم عکس سیسمونی بچه خودمو بگذارم
یکم به همدیگه احترام بگذاریم


تا یه جایی حرفت قبول ندارم...
نگاهنت مثل بقیه به این وبلاگ نیست...
این فقط یه گالری...
تو این دنیای مجازی کسی همدیگر نمیشناسه...
چشم و هم چشمی نیست
فقط ایده اس
همین...
مامان بردیا قلقلی فلفلی
13 دی 91 15:00
سلام خانمی
خیلی وبتون پر باره..
هر کی هم از این حرفا میزنه نمیدونم از حسودی میگه یا چیز دیگه.
بهرحال واقعا اگه دوس نداره نیاد ببینه. من که وب شمارو خیلی دوس دارم .همیشه میام سر میزنم.
شما زحمت کشیدی همرو کنار هم گذاشتی
هرکی بخواد سیسمونی بخره خیلی ایده میگیره ازش هیچ وقت خودتو بخاطر چند تا آدم ... ناراحت نکن


ممنون از حضورتون...
مامان مهیار
13 دی 91 16:09
سلااااااااااااام عزیزم
من پست جدیدتو خوندم بعضی از جملات واقعا بی ادبانه بود اما بعضی هاش هم فقط یک نظر بود مثل نظر رها جون
همیشه وقتی قراره موفقیتی کسب کنیم باید انتقاد هم بشیم البته من اصلا با انتقاد توهین آمیز موافق نیستم
من از مجموعه ای که جمع آوری کردین خیلی خوشم میاد و همیشه میام ازتون سر می زنم امید وارم باشید تا بیام


مرسی که مطلب خوندی...
مامان مهیار
13 دی 91 16:11
اینم آدرسم یادم رفت برات بذارم


ممنون که ادرست گذاشتی
مامان امیرعلی جیگر
13 دی 91 18:29
من همیشه به وبلاگتون سر میزنم.
خیلی هم خوشم میومد.
هر کس با توجه به وضعیت مالیش سیسمونی میخره.
پس کسی نمیتونه بگه چرا کمه چرا زیاده.
چون کاملا خصوصیه.



مرسی که اومدی پیشم
الهام
13 دی 91 18:35
وای نه تورو خدا.اینکارو نکن.من هر وقت میام اونجاکلی ذوق میکنم واسه نینیم.......هر کی دوس نداره اینجا رو اصلا اصراری نیست به نگاه کردنش
من اینجا رو دوس دارم


خانمی مرسی که پیشم اومذی...
میترا(مامان ایلیا)
13 دی 91 18:55
سلام دوست خوبم.وبلاگت واقعا عالیه.خیلی از مامان ها از سیسمونی هایی که میزاری استفاده میکنن و خیلی چیزها یاد میگیرن.به کارت ادامه بده گلم.همه ی مامان ها وبلاگ تورو دوست دارن.تو همه کلوپ ها اسم وبلاگت هست.بوووووووووس


ممنون از حضورت ...
الي
13 دی 91 19:03
سلام مامان نخود چي منم كلي از سايتت ايده گرفتم خيلي عاليه.. هميشه نظره خوب بد هست ولي انقدر واضح نميگن همه ظرفيتشون يكي نيست .. من سيسمونيمو گفتم بزاري نه به اين دليل كه كسي بخوام بگم زياد خريدم كه ميان اونطوري مينويسن نه اينكه ادم توقع خوب گفتن داشته باشه ولي اينجوري با اين مدل گفتن خيلي ديگه ...من كه كلا وبلاگمم پاك كردم .. جنبه فرهنگي نداريم يه عده شايد.. من خودم همش ميام سيسمونيايه جديدو ميبينم چون خيلي خوبه لذت داره هر جور كه باشه .. به كارت ادامه بده ببينيم من دوست دارم سيسموني مخصوصا دخترونه!!!


مرسی که اومدی پیشم...
ندا
13 دی 91 19:46
عزيزم من عاشق اينجام محال نيام توي نت به اينجا سر نزنم همه رو چند بار ديدم منتظرو سيسمونيم بياد بزارم اينجا شوشو هم اينجارو دوست داره
بعد هر مدل اتاق و سيسموني سليقه شخصيه شايد سليقه اون ها هم خيلي به نظر ما زشت باشه بايد به سلايق هم احترام بزاريم تورو خدا اينجا باش ويرامون سيسموني بزار من از اينجا كلي براي اتاق نينيم ايده گرفتم


ممنون از حضورت خانمی
مامان نی نی ناز
13 دی 91 23:39
سلامممممممممم مامان نخودچی عزیز

وبلاگت رو همیشه دنبال می کنم ... من هنوز نی نی ندارم ئلی کلی از وبت ایده گرفتم ... از خرید وسایلا و چیدمانشون

فوق العاده مفید و جالبه

عزیزم اون کامنتهای بی مربوط رو اصلا تایید نکن تا مامانا ناراحت نشن...

و قبل از کپی عکسا از مامانش اجازه بگیر که مشکلی پیش نیاد

ایده سیسمونی مال خودته و خیلیم ایده بکریه

به کارت ادامه بده و بدون همه ما با ذوق وبت رو دنبال می کنیم

امیدوارم هر دومون به زودی بتونیم از این همه ایده خوب برای نینامون استفاده کنیم


ممنون از حضورت...
مامان نی نی ناز
13 دی 91 23:42
من همیشه تو گوگل سیسمونی سرچ می کردم و نگاه می کردم .. وقتی وبت رو ساختی کلی کیف کردم از دیدن این همه سیسمونی ...


ادامه بده دوستم ...

موفق باشی ...


ممنون از حضورتون...
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
14 دی 91 0:35
سلام دوست خوبم ...
انتقاد همیشه بود ، هست و خواهد بود ...
گاهی تند و زننده و گاهی آموزنده ...
قبول دارم که بعضی ها جنبه ندارن و فقط بلدن بی احترامی کنن شما به دل نگیر ...
کارت قشنگه و ارزش تشکر داره ...
پاکش نکن چون کارت درسته ...
من همیشه سر میرنم و ناراجت میشم پست جدید ندارین ...
انشالله همیشه موفق باشین


مرسی که بهم انرژی دادی
مهدیه
14 دی 91 9:56
سلام گلم
من از طرفدارای پرو پا قرص وبلاگتون هستم و به هیچ وجه با بسته شدنش موافقت نمی کنم.
من هم با اصراف مخالفم ولی فکر میکنم دیگران حس زیبای مادر و پدر شدن رو باید تجربه کنن تا بدونن این خرید ها تک تکش برای خانواده ها با لذتی وصف نشدنی صورت گرفته.
هر پدر و مادری دوست داره برای جگرگوشه اش سنگ تموم بذاره و این کاملا طبیعیه!
من هم خیلی از وسایلی که برای دخترم گرفتم به کارم نیومد اما با این حال از اینکه برای خریدشون کوتاهی نکردم احساس افتخار می کنم.
در ضمن این مسائل نباید شما رو مایوس کنه!
به کارتون ادامه بدین!


ممنون از حضورت خانمی
فرنوش
14 دی 91 13:27
سلام مامان نخودچی من عاشق وبلاگتون هستم و هر وقت وقت کنم میام و سر میزنم و واقعا از بعضی از سیسمونی های نی نی های ناز ایده میگیرم

موفق باشید


ممنون از حضورت دوستم
مامان آراد(خاطره)
14 دی 91 15:43
سلام مریم جون...عزیز دلم خودتو اصلا ناراحت نکن...تمام قصد این آدمای حسود اینه که شما وبلاگتو تعطیل کنی...اگه وبلاگو تعطیل کنی یعنی شکست خوردی..
محلشون نزار ...دلم لک زده واسه سیسمونیای جدیدت...
هر روز چکت میکنم...ما منتظرتیم...دوست داریمممممممم


مرسی از این همه انرژی...
ناهیدمامان امیرعباس
14 دی 91 18:33
سلام مریم جان . من قبلا هم گفتم که عاااااااااااشق وبلاگ شمام . درسته زیاد کامنت نمیزارم ولی باور کن روزی 10 بار وبلاگتونو باز میکنم به امید یه پست جدید . به نظر من ایناییکه این حرفارو میزنن از حسودیشونه .اصلا اصلا اهمیت نده و با شورو شوق بیشتر ادامه بده که من یکی پشتیبانتم.
همیشه هم میگم که وبلاگ شما از نظرمن بهترینهههههههه .چون منم مثل شما عاشق سیسمونی ام . پس با جدیت دوباره ادامه بده که ما منتظر پستهای جدید شماییم.


ممنون از حضورت
مامان ریحانه
14 دی 91 23:43
سلام عزیزم وای نه من که هر روز میام سر می زنم خواهشا برامون زود به زود آپ کن من که عاشق دیدن سیسمونیم حتی جز دوستان ریحانه هم لینکتون کردم


ممنون از حضورت...
سپیده از وبلاگ کودک من
15 دی 91 2:24
با سلام خدمت شما. نمی دونم تا حالا از وبلاگم بازدید کرده اید یا نه اما من فقط چند باری اومدم و الانمیهو اومدم و با این نوشته ها روبرو شدم و بسیار ناراحت شدم. روز اول که وبلاگ کودک من رو گداشتم چون علاقه به کارهای کودک داشتم از سایتهای خارجی مطالبم رو می گرفتم و ترجمه می کردم و در اختیار مامانها می زاشتم. و اصلا تعداد بازدید کننده ها برام مهم نبوده و نیست. حتی نمی دونستم که وبلاگ منتخب شناخته شدم. متاسفانه خیلی ها تو فکر وبلاگ پر بازدید هستند . همه چیز چشم و هم چشمی شده. هر کسی برای خودش نطری داره و قابل ستایش هست و باید به همه نطرات احترام گداشت و شما نباید با این نطرات حتی یک درصد هم فکر تعطیلی وب رو کنید.
اوایل درخواست سیسمونی زیاد تو وبم داشتم و الان می خوام به احترام شما دیگه پست سیسمونی از دوستان قبول نکنم. وبلاگ شما خاص سیسمونی هست و من نباید این موصوع رو می زاشتم و درخواست دوستان برای گداشتن سیسمونیشون رو نباید قبول می کردم.
به احترام شما دوست عزیزم پستی در قسمت سیسمونی وبلاگم می زارم و به همه اعلام می کنم که دیگه قسمت سیسمونی وبلاگ کودک من اپ نخواهد شد و دوستان باید سیسمونیشون رو به شما واگدار کنند. و با افتخار در پیوندهای روزانه لینکتون می کنم و خواهش می کنم منو هم قابل بدونید با دوستی با شما.
الان با موبایل هستم و ان شالله سر فرصت انجام می دهم.


ممنونم دوست عزیزم...
نه من چون خودم عاشق سیسمونی هستم به جمع اوری ادامه میدم...
شما هم بازدید کنندگانی داری که بخاطر سیسمونی به وبلاگت میان...
الهه
15 دی 91 18:24
سلام مامان نخوچی
اینو بدون که هر چی آدم معروف تر و محبوب تر بشه بیشتر حسودا دنبالش مییان از اون به بعد که آدم باید تو راهی که پیش گرفته استوار تر و محکم تر قدم برداره نه این که حالا که شما لقمه را آماده کردی یه عده حسود بخوان شما رو از میدون به در کنن محکم به راهت ادامه بده
من بعد از 9 ماه که که هر روزم را تو دوران حاملگیم تو گالری بودم و حالایی که بچم 3 ماهشه بلاخره تونستم دیشب عکساشو بفرستم براتون حالا شما میگید میخوام تعطیلش کنم .آخه من همیشه آرزوی اینو داشتم که عکسای یاسانم را تو گالری ببینم
تو را خدا ادامه بدید.
دوستون دارم . مامان الهه. خدا پشت وپناهت


منم دوست دارم...
میمونم
مینا
15 دی 91 23:13
دوست عزیز من عااااااشق وبلاگتم
خواهش میکنم ادامه بده
واقعا دوست دارم کسایی که انتقادی دارن، خیلی با ظرافت بگن نه اینکه دل مادری را که با هزار آرزو سیسمونی تهیه کرده بشکنن.
در مورد اصراف هم بگم هر کی دوست داره پولشو یه طوری صرف کنه، به کسی ربطی نداره



ممنون از حضورت خانمی
نی نی چوچولوی مامان و بابا
15 دی 91 23:32
سلام خانوم.من هشت ماهه باردارم.از قبل از خرید سیسمونی همش وبلاگ شما رو نگاه میکنم.تا حالا هم کامنتی نزاشتم.و قصد داشتم وقتی سیسمونی رو چیدم بهتون اطلاع بدم عکسای سیسمونی دختر منم بزارید.به نظر من اصلا به حرف اینجور ادمای عقده ای گوش نکنید.طرفدارای وبلاگ شما ده برابر مخالفاش هستن.تنها راهش بی اعتناییه.خواهشا وبلاگ رو تعطیل نکنید.مرسی


چشم ...
ممنون ازحضورت خانمی
زهره
16 دی 91 0:33
مریم جان اگه بدونی من چقدر وبلاگت رو دوست دارم و برای چیدمان اتاق پسرم ازش چیز یاد گرفتم .تازه کلی دارم تلاش می کنم زودتر عکسهای سیسمونی یاسینم رو کامل کنم وازت بخوام که بگذاری تو وبلاگت...حیفه تو رو خدا تعطیلش نکن.ول کن حرف آدمهای بی ظرفیت رو به هیشکی مربوط نیست که تو خونه ی اون یکی چه خبره....همه خود مختارن


ممنون ازحضورت خانمی...
نیایش
16 دی 91 1:22
دستتون درد نکنه. خیلی وبلاگ جالبیه. منکه لذت میبرم میبینم وسایل نی نی هارو. ببینید شاید من هیچوقتم نتونم برای نی نیم همچین سیسمونی هایی بچینم. اصلا" وقتشو نداشته باشم. رسمشو هم نداریم. پولش به کنار....
اما از اینکه یکی دیگه ذوقشو داره ذوقم میگیره....
میدونم گاهی اسرافه. اما به من و بقیه بیننده ها مربوط نمیشه. هرکی خودش تصمیم میگره با پولش چه کنه. یکی سالی ده بار میره مکه و کربلا و فکر میکنه خیلی پولشو داره به درستی خرج میکنه و یه لحظه هم فکر نمیکنه میتونه به فقرا هم کمک کنه و پولشو صرف کارهای خیریه کنه. تازه این مثال بهترین حالتشه! خیلیها با پولاشون کارهایی میکنن که از نظر من نوعی اولویت اصلی زندگی نیست اما خوب هرکسی عقیده ای داره. حالا یکی واسه بچه خودش میخواد خرید کنه پولشم داره به بقیه چه ربطی داره؟
راستشو بخواین گاهی حس میکنم شاید بعضیها از سر حسادت حرف میزنن....
توروخدا بیاین به داشتن بقیه حساس نباشیم انقدر....

چشم میمونم...
به شرطی که بازم برام کامنت بذاری

مامان جون نی نی
16 دی 91 8:58
سلام
من چهار ماه پیش نی نی مو از دست دادم
ولی همیشه میومدم و سیسمونی های نی نی های دیگه را میدیدم واقعا دستت درد نکنه دوست خوبم
منم دوست دارم زسایلی بخرم که حتما استفاده کنم ولی شاید خیلی از مامانا هم دلشون بخواد که خیلی کامل خرید کنن برا نی نی ها این فقط و فقط به خودشون مربوطه


ای جان خیلی متاسفم...
ممنونم که اومدی پیشم..
مامان سید مهدی کوچولو
16 دی 91 11:33
سلام و خسته نباشید بابت این مدت تلاش و زحمتتون برای ایجاد این وب زیبا من خودم شخصا از بیننده های پر وپاقرص وبتون هستم به طرز فکر یکسری افراد حسود و خودخواه توجه نکنید و به کارتون ادامه بدید چون وب شما بیننده های فراوان دارد .و شما به خاطر اونها به کارتون ادامه بدید.با تشکر


ممنونم که اومدی پیشم..
مریم مامان محمد مانی
16 دی 91 13:15
سلام عزیزم
بخاطر درگیری هام مدتهاست با اینکه عاشق سیسمونی ام فرصت نکردم به وبت سر بزنم و از این قضایا بی خبر بودم.
ولی واقعا برای همه دوستهایی که این نظرات و چرندیات را می نویسن متاسفم. همه دوست دارند بهترین امکانات را برای فرزندانشون (بخصوص مادر بزرگ پدر بزرگ ها)محیا بکنند پس تا جایی که امکانش را داشته باشندتهیه می کنند و این کار را باعشق به فرزندشون انجام میدن.
درضمن ما نمی دونیم تو زندگیشون چه خبره که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید به دیگران هم کمک کنند..................... چطور می تونیم بدون آگاهی در مورد دیگران نظر بدیم.


باهات موافقم...
بازم بیا پیشم...
رویا مامان ال آی
16 دی 91 15:31
با سلام
منم از دنبال کنندگان وبلاگ خوبتون هستم , متاسفانه هستند افرادی که فقط به فکر شکستن دل دیگران هستند البته تنها جواب این افراد فقط سکوته یعنی جواب ندادن به آنها بهترین جواب در برابر بی احترامیشون هست .
امیدوارم سالهای سال وبلاگ قشنگتان با تلاش های شما دوست عزیز پا بر جا باشد .


ممنونم که اومدی پیشم..
سوری
16 دی 91 16:08
سلام عزیزم من هروقت onمیشم حتمابه سایت شماسرمیزنم ودرواقع خیلی وقتابرای سرزدن به سایت شماonمیشم خیلی قشنگه وروحیه منو که کلی عوض میکنه،بادیدن این همه عکس قشنگ ایده های جالبی به ذهن خطور میکنه وبرای کسی که میخوادسیسمونی درست کنه کمک بزرگی.
هنوزنینی نداریم ولی هرموقع خدابهمون نینی بده ازسیسمونی عکس میگیرم وبراتون میفرستم تا تو سایتتون بذارین.
ضمنا سلیقه ادما با هم متقاوته وهر کسی نظرش محترم البته تا زمانی که به کسی توهین نشه،میزان خریدی هم که هرکس میکنه 1مسئله شخصی وهرکس هرجوروهرمیزان دوست داره میتونه خریدکنه
اگر کسی زیاد خرید میکنه پس شما سعی کنید اون کارو تکرارنکنید وبا صحبت هاتون باعث رنجش خاطر دیگران نشین
تا زمانی که کسی به زندگی ما لطمه نمیزنه چرا ما باعث آزار اون بشیم
دوستتون دارم
منتظر عکسای شما هستم

ممنون از این همه انرژی...

الناز(ممول)
16 دی 91 17:44
سلاممممممممممم
خوبی عزیزم
من خیلی وقته که به وبلاگت میامو سیسمونی هارو همش دنبال میکنم
ممنونم که این وبلاگو زدی
من عاشق دیدن سیسمونی هستم
همیشه پشت ویترین مغازه های سیسمونی می ایستم و با دقت نگاه میکنم
الانم نی نیم تو دلمه
و اواخر بهمن به دنیا میاد
به نظر من شما باید تو کارتون محکم باشید و با نظر دیگران سست نشید
به کسی ربطی نداره کی برا بچش چقدر میخره یا چرا ولخرجی میکنه
وقتی خدا بالاسر نشسته اینا چیکاره ان که نظر بدن
اگه آدمای خوبین خوب برن کارای خوبشونو انجام بدن و دل دیگران رو نشکونن
این جور آدما فقط ادعاشون میشه یه سریاشونم عقده این
من توانم یه حدی برای سیسمونی
ولی هیچ وقت خودمو با کسی که از من بیشتر وسایل خریده مقایسه نمیکنم
خدا هر چی بخواد به هر کی که بخواد میده چرا حسودی کنیم؟من خدامو شکر میکنم به خاطر همه ی نعمت هایی که بهم داده
ببخشید طولانی شد
ایشالا سیسمونی نینیمو بهتون خبر میدم تا تو وبلاگتون بزارید
خواهش میکنم اهمیتی به حرفهای کوته فکر ها ندید


ممنون الناز جون...
منتظر سیسمونی وروجکت هستم...
من
16 دی 91 18:28
سلام.. درمورد کامنتایی که توهین شده باید بدونیم حتی کسی که سیسمونی میذاره همیشه همین طور بوده بحث سیسمونی هم نباشه کلا خیلی ها آزار دارن...باید اهمیت نداد!! و کسی که گذاشته باید جنبه اینو داشته باشه که هر نظری رو بپذیره.. واقعا شاید اتاقش خیلی شلوغ بوده پس اگه اکثرا این نظرو داشتن بهتره خلوت ترش کنه اگه هدفش از گذاشتن سیسمونی نی نی اش جمع آوری نظرات و بهبود باشه!

درمورد خودت عزیزم اگه سیسمونی رو بدون اجازه برمیداری از وبلاگی(اینجاشو متوجه نشدم) خب کار صحیحی نیست و طرف میتونه هر طور رفتاری داشته باشه...

..
در مورد ایده کار هم مهم نیست تو راه خودت و برو و بدون خیلی ها دنبالت میکنن..
..
نی نی منم تا چند ماه دیگه به دنیا میاد..
..
موفق باشی عزیزم


ممنون از حضورت....

سپیده از وبلاگ "کودک من"
16 دی 91 18:58
عزیزمی.


قربونت برم عزیزم
نرگس مامان باران
16 دی 91 20:26
سلام عزیزم خودت رو نارحت نکن همیشه ادمهایی هستن که بخوان ادم رو نارحت کنن من تا اونجایی که دیدم شما سیمونی رو گلچین نکردین وهمجور سیسمونی داخلش بوده چه بسا نی نی های که اتاق انچنانی دارن وچه نی نی هایی که اتاقشون با مامانشون مشترکه و خدایی همشون هم به دل میشینن عزیزم وبلاگت واقعا قشنگه هیوقت به خاطر افکار بیهوده حذف نکن


مرسی دوستم
مامان زینب
16 دی 91 21:49
سلام
اولا ممنون از زحمتی که می کشید بعد هم
هرکسی مختار هر کاری دوست داره بکنه
این جور کارها به نظر من البته جای انتقاد نداره اگر یه کسی که داره واسه بچش سیسمونی نخره میاره میده به اون که نداره بخره توهین نباشه یه کم مسخره به نظر میاد بازم می گم به کسی مربوط نمی شه شما هم زحمت می کشید می ذارید برای ایده گرفتن خیلی خوبه تازه آدم با دیدن این همه رنگ و تازگی شاد می شه ما ایرانی ها عادت داریم همیشه باید از غم و غصه بهمون بگن جنبه نداریم شما لطفا ادامه بدید


ممنون از حضورت
مامان مریم
16 دی 91 22:33
سلام
من یکی از خواننده های پر. پا قرص این وبلاگ هستم وازت تشکر میکنم ....در مورد سیسمونی هم نظرم اینه هر کسی سلیقه خاص خودشو داره دلیلی نداره چیدمان اتاق نی نی ها مطابق سلیقه بقیه باشه ..هر مادری سعی میکنه اون چیزی که دوست داره برای بچه ش بخره وهر طرح ورنگی رو بپسنده اجرا کنه ...توهین جایی نداره اینجا ....به نظرم کسی که توهین میکنه شعور نداره وبا آدم بی شعور هم نمیشه دهن به دهن گذاشت ....یه ذره طرف فکر کنه متوجه میشه سلیقه دیگران به اون ربطی نداره ..
من خودم همیشه میام سر میزنم وایده می گیرم ...اونی که مطابق سلیقه منه رو سعی می کنم به کار ببندم اونی هم که مطابق سلیقه من نیست براش آرزوی سلامتی میکنم ....
ممنون که زحمت می کشی ..انتظار نداشته باش همه درک وشعور یکسانی داشته باشن ....


مرسی دوستم...
مامی لیلی
17 دی 91 1:19
همه باید یاد بگیرن که به سلیقه دیگران احترام بزارن و اینکه هر کس بر اساس بودجش خرید میکنه و از نظر خودش اصراف نیست.این حق ماست طوری زندگی کنیم که دوست دازیم.

بهتره همیشه با دید باز به مسائل توجه بشه.

من خودمم سیسمونی دخملی رو جمع و جور گرفتم هر کس هم بهم گفت چرا کم خریدی
اصلا توجه نکردمممممم.چون موضوع کاملا شخصیه.

در ضمن

عزیزم وبلاگ خوبی دارید و ازتون میخوام به کارتون ادامه بدید هر کس دوست نداره نیادش.


ممنون از حضورت خانمی
tasnim
17 دی 91 15:35
عاشق وبلاگت هستم از دیدن سیسمونی و علاقه مردم به بچه ها لذت می برم.هر روز میام و از دیدن سیسمونی ها ذوق می کنم.کلی هم ایده گرفتم برای خرید سیسمونی نی نی ام. افرین به شما که انقدر با حوصله و با سلیقه این وبلاگ رو درست کردی
فرانک
17 دی 91 15:39
سلام عزیزم من تا حالا هیچ نظری نذاشتم اما حالا که این ‍‍‍‍‍‍بست رو دیدم میخوام بهت بگم این ادما از حسادت که این حرف ها رو میزنن و از ادمای حسود همیشه ممنون باش چون اون ها تنها افرادی هستن که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از اون ها هستید...من خودم بچه ندارم ولی عشق وبلاگت هستم و خواهش میکنم به کارت ادامه بده.
زهره
17 دی 91 21:43
سلام عزیزم خیلی عالی بود کلی ذوق کردم میشه خواهش کنم سیسمونی ملوسک منم بذاری؟؟؟؟؟؟؟ مرسی مامانی حلما جون.
مامان زهرا
18 دی 91 1:11
سلام نه عزیزم این کارو نکنی من دوباره میخوام مامان بشم سر بچه اولم خیلی کمو کسری داشتم وقتی با وبلاگ شما اشنا شدم خیلی به دردمم خورد شما ادمهای بی ادبو بی فرهنگو ول کن بچسب به ما که خواهانتیم


ممنون از حضورت
الی
18 دی 91 13:51
من هر چندوقت یه بار میام سر میزنم تو رو خدا تعطیلش نکن منتظرم نی نی بیاد تو دلم بیام ایده بگیرم
مامان کیارش
18 دی 91 16:15
سلام.منم همیشه به وبتون سر میزنم.برام جالبه دیدن سیسمونیها ولی خوبطبیعی هم هست که وقتی پستی میزاریدبقیه نظر میدن.یا خوششون میاد یا نه.نظره دیگه.ولی من فکر میکردم همیشه با رضایت صاحب وبلاگ سیسمونیها رو میزارین اینجا.درستش اینه.
مامان بردیا
21 دی 91 9:28
خسته نباشی. پر قدرت و پر انرژِی ادامه بده.با اینکه پسرم دو سالشه اما هنوز از دیدن سیسمونی های خوشکل ذوق میکنم.وبت عالیه دلسرد نشی یه وقت
آوا
24 دی 91 1:23
نهههههههههههه جمع نکن میشه سیسمونی دختر منم بذاری من خیلی دلم میخواد تو وب شما هم باشه
نینا
24 دی 91 22:25
مامان نخودچی سلام تبریک به خاطر وبلاگ قشنگی که درست کردی ، فقط یک پیشنهاد دارم و اون این که اگه بشه اهنگ وبلاگتو برداری ،چون در هر صفحه عوض کردن یا از این سیسمونی به اون سیسمونی رفتن اهنگ قطع و وصل می شه
مامان محمدمهدی
25 دی 91 16:23
نه عزیزم دستتم درد نکنه.حسادت تو وجود همه انسانها هست یه سری ها کمتر یه سری ها هم بیشتر.من الان بچم 4ماهشه.تو زمان بارداری روزی نبود که نیام تو این سایت.الانم خواهرم 7 ماهه باردار و من همش میام تو این سایتو سیسمونی ها رو میبینمو بهش میگم که وسایل کوچولوشو چطوری بگیره.خیلی سایت عالی داری
سمیرا
25 دی 91 16:56
سلام عزیزم.وبلاگت خیلی قشنگ و اموزندس.من که عاشقشم.لطفا سیسمونیهای جدید بزار.به حرف حسودام گوش نکن چون وبلاگت کاملترینشونه...این عکسها واسه اینه که ما ازشون ایده بگیریم نه اینکه بهشون توهین کنیم..چون اینا سلیقه ایه..پدر و مادراشون با هزار امید و ارزو این اتاقارو چیدن،دست همشون درد نکنه همینطور دست شما مامان نوخودچی...ممنونننننننننننننن
asma
27 دی 91 21:35
نه عزیزم به حرفای مفت این ادما گوش نده...کسی مجبورشون نکرده که حتما سیسمونی بجه هاشونو اینجوری بخرن هر کسی باید در حد وسع خودش بخره.من که خیلی با وبلاگت حال میکنم ایده های جالبی ازت گرفتم عزیزدلم...خیلی خیلی ممنون خسته نباشی بوووووووووووووووووس.....
مرضیه مامان آرامیس
28 دی 91 20:38
سلام مریم جان من چندین بار از وبلاگ خوبتون بازدید کردم به دوستان وآشنایانم هم معرفی کردم. اگه قبل از خرید سیسمونیم هم دیده بودم بیشتر ایده میگرفتم. شما خیلی خلاق و با هوش هستید که همچین وبی رو ساختید، پس از حرفای آدمای حسود ناراحت نشید. بدونید که آدم موفقی هستید که دشمن دارید! اگه 4 نفر مخالف دارید 165 نفر حامی دارید. اگه قبول کنید من 166 نفر بشم و سیسمونی دختر نازمو که مامان جونم زحمت کشیده و واسم تهیه کرده رو هم بذارید تو وبلاگتون. بازم ازتون ممنونم
یک گل زیبا
1 بهمن 91 10:29
سلام من 4 ساله ازدواج کرده ام و الان 25 سالمه حسابی عاشق بچه شده ام و به امید خدا میخوام اقدام به بارداری کنم خیلی از وبلاگت خوشم اومد، منم سیسمونی خیلی دوست دارم و همه ی عکسای وبلاگت رو دیدم و ایشالا مبارک همشون باشه از دیدن عکسا خیلی لذت بردم هرچند خود من چون خونه ی یه خواب داریم سیسمونی نمی خرم و فقط یه تخت که بزارم کنار تخت خودم و یکم لباس و کلا با خرید زیاد مخالفم و معتقدم با رشد تدریجی بچه وسایل لازمش رو خریداری کنم بهتره تا همه رو اولش بخرم ولی به سلیقه ی مامانای دیگه احترام میذارم و میگم مبارکشون باشه من هروز به وبلاگت سر میزنم چرا دیر به دیر اپ میکنی؟
نیلوفر
1 بهمن 91 11:27
من که دیر این پست رو دیدم. درگیر از دست دادن نی نیم و بدحالی بعدش بودم اما تورو خدا اون آدمها باعث نشن که اینجا رو تعطیل کنی. من همیشه ستایشت میکنم بابت اونهمه صبر و وقتی که میذاری برای گذاشتن این عکسها. کارت خیلی قشنگه و سیسمونی ها هم سلیقه ایه. آدم میاد اینجا که ایده بگیره و اگر چیزی یادش رفته بره بخره. لطفاً خواهشاً به خاطر امثال ماها امثال اونا رو ندید بگیر. مرسی عزیزم
آرزو
1 بهمن 91 16:18
عزیز دلم لطفاً نگهش دار من که واقعاً از وبلاگت ایده میگیرم. ما فرهنگ انتقاد نداریم چه انتقاد پذیری چه انتقاد کردن
فریده
2 بهمن 91 12:19
وبلاگ زیبایی دارید اول بار که این وبلاگ رو دیدم آرزو کردم که ای کاش زودتر می دیدم که می تونستم برای خرید وسایل پرهام از اونا ایده بگیرم . ولی من اصلا موافق تجملات نیستم. بعضی وقتا می بینم که برای یک سیسمونی فقط 10تا 15 جفت کفش اونم با یک سایز تهیه شده . ای کاش ما که افراد تحصیل کرده این مملکت هستیم این رسم و رسومات غلط رو کنار بذاریم و راحت تر بتونیم زندگی کنیم . من سایت شما رو دوست دارم و بهش احترام می ذارم ولی ای کاش از جانبی دیگه فرهنگ سازی می شد که به این رسومات بهایی داده نشه . کم نیستند افرادی در همین کشور ما به خاطر همین رسومات اشتباه مجبور هستند یا ازدواج نکنند یا با سرافکندگی در خانواده شوهر زندگی کنند . من متاسفم از این همه تفاوت . ممنونم از وبلاگ ارزنده شما.
Elham
3 بهمن 91 16:44
عزيزم به نظرت وبلاگت خيلي هم مفيده،‌مثلا خود من هيچ اطلاعي در مورد سيسموني و چطور بودن اون نداشتم،‌وبلاگ تو ايده هاي خيلي خوبي به من داد. مرسي
ناهید
4 بهمن 91 2:41
سلام من و مامانم واقعا از این تصاویر برای خرید سیسمونی خیلی استفاده کردیم چون نی نی من اولین نوه هست و مادرم خدایی بعد از 25 سال وسایل لازم را فراموش کرده وقعا طرح جالبی هست ادامه دهید با تشکر
آوا
5 بهمن 91 15:11
عزیزم میشه سیسمونی دختر منم بذاری ؟؟؟؟؟؟؟ من عاشق وبلاگتم هر روز نگاه میکنم از نظر من همه ی سیسمونیها عالین چون با عشق چیده شدن وبه هیچ کسی مربوط نیست زیاد یا کم بودنش
رویا
7 بهمن 91 23:35
باور کنید خریدن این وسایل اونقدرها هم در مقایسه با خرید جهیزیه گرون تموم نمیشه. ولی من به شخصه دلم برای اون همه جهازی که داشتم می سوزه بدون اینکه یکی بگه چقدر قشنگند. خانواده شوهرم پز وسایلمو به همه دادند ولی دریغ از یه تشکر یه نگاه از روی سپاس . ای دل.
عاطى
8 بهمن 91 19:44
سلام خسته نباشي با وبلاگت خيلي حال ميكنم خواهشا تعطيلش نكن دستت درد نكنه
سیب سرخ کوچولو
8 بهمن 91 23:58
دوست خوبم سلام.من همیشه به وبلاگت سر میزدم ولی هیچوقت کامنت نمیذاشتم تا اینکه این مطلب رو خوندم و وادارم کرد کامنت بدم.میدونی گاهی آدمهایی هستن که از هوش و ذوقشون استفاده میکنن و خلاقییت نشون میدن و یه طرح قشنگ میذارن که همه تحسینشون میکنن مثل شما.در مقابل افراد تنگ نظری هم هستن که چون نمیتونن خودشون یه فکر خلاق داشته باشن به تقلید کارای دیگران میپردازن مثل آدمهایی که اومدن و شما رو اذییت کردن.حالا به نظرت انصافه کسانی رو که دوست دارن بخاطر یه عده آدم که حتی نمیتونن درست فکر کنن و درست نظر بدن تنها بذاری؟؟؟؟من یکی از طرفدارای پروپا قرص وبلاگت هستم و میخوام اینو بهت بگم که همیشه پشتت هستیم.چه باشی و فعالییت کنی چه تعطیلش کنی انتخاب اول و آخر با خودته ولی بدون ما همیشه دوست داریم و خاطره ی کارت قشنگت تو ذهنمون میمونه
مامان فائزه
9 بهمن 91 14:24
سلام منم با مشکل تو مواجهم منم یه سایت با ایده ی جدید زدم ولی به یه سری حرفا نباید اهمیت داد .... ninihaye91.niniweblog.com سر بزن متوجه میشی .... تازه من وقت ندارم رمز بدم توهین میکنن... ببین اصلا یه وضیه ♥
مامان ماهان
12 بهمن 91 12:14
سلام عزیزم من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم خیلی قشنگ و جالب. هرکسی هر چه قدر دوست داشته باشه سیسمونی میده و هر جور دوست داشته باشه تزیین میکنه. من از دیدم سیسمونی ها لذت میبرم و از شما تشکر میکنم که این امکان رو به من دادی.
مامان عاطفه
13 بهمن 91 18:13
عزیزم این کارت خیلی جالبه که سیسمونی های نی نی ها رو میذاری.ب نظر من خیلی عالیه و من خودم 4ماهه حامله ام و خیلی دنبال اینجور سیسمونی ها میگردم تا از سیسمونی های بقیه ایده بگیرم و برای نی نیم درست کنم.البته به اندازه ای ک بخوام شلوغش میکنم و رنگی ک بخوام میذارم.و به نظرم هیچکس نمیتونه بگه چقدر شلوغ و... عزیزم هرکی باید به اندازه وسع خودش سیسمونی بگیره و اون کسایی ک پیام دادن که چقدر اسراف و ...به نظر من حسودیشون شده.... چرا بعضی ها اینقد منفی نگرن؟؟مثلا چرا نمیبینن که این سیسمونی ها با چ سلیقه ای انتخاب و چیده شده؟یا چقد زیبا تزئین شده؟شما به دل نگیر و بازم ب کارت ادامه بده.ممنون
مهتاب
15 بهمن 91 13:51
كارتون فوق العاده است .لطفا كاتش نكنيد من كه هروقت ميبينم روحيه ميگيرم شاد ميشم
گلی
19 بهمن 91 17:44
من هر چند وقت یه بار به اینجا سر می زنم کلی دلم وا میشه. خواستم حالا که حرفش پیش اومده ازتون کلی تشکر کنم و بگم کارتون عالیه اصلاً دلسرد نشین.
عسل
21 بهمن 91 13:08
سلام عزیزم.به نظر من اصلا به این حرفا اعتنا نکن هر ادمی خودش درک داره بعضی از ادما وقتی چیزیو نمیفهمند اونو به تمسخر میگیرند.من خودم پدر مادرم از هم جدا شدن و کسیو ندارم که واسم سیسمونی کنه الان 5 ماهمه و بچم دختره شاید خیلی کم مختسرخودم یه چیزایی بگیرم ولی همیشه میام تو وبلاگت و وقتی این پست ها رو میبینم روحیه میگیرم خواهش میکنم ادامه بده.متشکر
سمانه
29 بهمن 91 17:36
سلام مامان نخودچی. چرا سیسمونی های جدید نمیذاری من هر روز به سایتت سر میزنم حتی روزی ند بار ولی همش دست خالی میرم بیرونو اگه میشه دوباره شروع کن. خواهش
بهاره
1 اسفند 91 11:42
اول سلام وتشكر دوم اينكه نكنه ديگه عكس نذاري ها آخه من دارم مامان مي شم و مامانم نمي دونه چي واسه سيسموني مي ذارن از تو اين عكسا داره سيسموني درست مي كنه
مامان مهربون
8 اسفند 91 0:21
سلام مامان نخودچی نمیدونم چرا سیسمونی پسر من پاک شده؟؟؟
مامان آنی
25 فروردین 92 0:12
سلام مریم جون من تازه با وبلاگ جالبت آشنا شدم و خوشحال مسشم اگه سیسم.نی کوچیک دخمل من رو هم تو وبلاگت بذاری
مامان ماه تی تی
31 فروردین 92 16:02
سلام به همه مامانای عزیز من وقتی عکس سیسمو نیهارو نگاه میکنم ناراحت میشم اخه واسه دخترم نمیتونم این چیزهارو تهیه کنم فقط وسایل مورد نیازشو میتونم بخرم واز مطالبی که با هیجان درباره خرید می نویسید حسرت میخورم مامانای عزیز یادمان باشد تربیت فرزندان دلبندمان مهم ترین چیزه اما به نظرم اونی که توانشو داره هیچ عیبی نداره واسه عزیزش امکانات وراحتی فراهم کنه [
سارا
9 اردیبهشت 92 12:28
با سلام و خسته نباشيد به خاطر كار فوق العاده ارزشمندتون-من تازه با وبلاگتون اشنا شدم و تقريبا هر روز سر ميزنم و از ديدن اين همه شور و هيجان و لباسها و وسايل قشنگ به وجد ميام -منم ميخوام در اينده نزديك واسه مامان شدن اقدام كنم و سايت شما بهترين راهنما براي تهيه وسايل سيسمونيه -لطفا به حرفهاي بعضي از ادمهاي حسود و بي كار توجه نكنين و به كارتون ادامه بدين .ما منتظر عكسها و طرحهاي جديد شما هستيم.موفق باشيد
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
17 مرداد 92 18:58
سلام دوست عزيز وبلاگت خيلي باحاله وخوبه يه وقت تعطيلشه نكني ها مرسي گلم ديدن سيسموني واتاق بجه ها خيلي شيرينو دل چسبه آدم روحيه ميگيره به كارت ادامه بده خوبه
akram
28 مرداد 92 12:15
سلام من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و عاشقش شدم خواهش میکنم ادامه بدید.. از وقتی باردار شدم هرروز به وبلاگ شما سر میزنم
مژده
1 شهریور 92 9:45
نه تو رو خدا بازم سیسمونی بزارید.خب یکی داره بخره یکی هم مثل من به همون فقط تخت برای نی نیش بسنده میکنه.اینکه دیگه مشکلی نداره.این از حسودیشونه که اینجوری میگن.خانومی وبلاگت خیلی هم خشکله.من که عاشقش شدم.
خورشید
10 شهریور 92 11:49
عزیزم خیلی عالی بود حتمی ادامه بده
مریم تنها
22 شهریور 92 21:45
سلام من چند وقته که به وبلاگتون سرمیزنم من بعد از هشت سال زندگی هنوز بچه ندارم ولی عاشق وبلاگتونم! فک میکنم میشه روزی که منم سیسمونی بخرم.....
عروسک علی
5 مهر 92 3:02
عزیزم وبلاگت عالیه................ من نی نی ندارم ولی به عشق دیدن سیسمونی های مختلف و لذت بردن و به امید روزی که خودم مامان بشم و سیسمونی بخرم هر روز به این وبلاگ سر میزنم ولی متاسفانه چند ماهه سیسمونی جدید نگذاشتی.............. به کار زیبات ادامه بده............ کسانی که نارحتن میتونن نیان اینجا.......................
رفعت
9 آبان 92 19:48
تو رو خدا ادامه بده عزیزم
یلدا
12 دی 92 22:13
سلام این کارتون خیلی عالیه من تازه حامله شدم وارد این سایت شدم خیلی خوشم اومد خواهشا تعطیل نکنید ممنون
سمیه
1 بهمن 92 17:17
salam .mamnooooooooooooooooon veblaget alieeeeeeeeee
نیلوفر
7 بهمن 92 14:13
سلام عزیزم وبلاگ جالبیه . مخصوصا برای خانومای باردار که دلشون لک میزنه که یه وبلاگ ایده های خوب بهشون بده و بتونن این 9 ماه بارداری رو با دیدن نتیجه خلاقیت دیگران بهتر بگذرونن.امیدوارم شاهد سیسمونی های دیگه باشیم.
ندا مامانی باربد
2 اردیبهشت 93 18:53
سلام من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم و این متن رو خوندم واقعاً برای آدمهای اینچنینی متاسفم که به خودشون اجازه میدن با احساسات خالصانه و مادرانه دیگران به راحتی بازی کنن اینجور آدما همیشه هستن و بهترین راه نادیده گرفتنوشه وبلاگتون عالیه و من خیلی ازش خوشم اومد و لینکتون کردم همچنان و با صلابت به فعالیتتون ادامه بدید و ما رو خوشحال کنید