گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

سیسمونی 1 - عسل پرنسس مامان و بابا -

1391/2/14 7:40
10,117 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

 

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

اینم سیسمونی عسل خانم....

ولی من از بین لباساش چندتارو گلچین کردم.

نظریادتون نره...

www.asaltannaz.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا
6 اردیبهشت 91 2:48
مریم جون دست شما درد نکنه ابتکار خیلی خوب بود مرسی که سیسمونی دخمل منم انتخاب کردی

خواهش میکنم...
دست شما درد نکنه که اجازه دادی از سیسمونی گلی استفاده کنم...
مامان حنا
6 اردیبهشت 91 4:13
سلام مریم جون وبلاگ جدید مبارکهههههههههههه
عالی شده حرف نداره

مرسی...
به پایه وبلاگ شما نمیرسه...
آتنا مامان روشا
26 تیر 91 13:45
من چه جوری میتونم عکس های سیسمونی دخترم رو بزارم؟

عزیزم لینک سیسمونی برام بذار....
اگرم تو وبلاگت نداری عکسارو اپلود کن بعد بایه پست تو وبلاگت بذار ...
مژی
4 شهریور 91 11:08
عالی بود عزیزم
shiraz-song.ir
2 آذر 92 8:07
عالییییی بود