گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها12 سالگیت مبارک

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

سیسمونی 11- اروم جون مامان و ...-

1391/2/14 8:12
5,343 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

سیسمونی ترنم جان...

www.soltaneghalbema.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آسمونی
7 اردیبهشت 91 14:51
سلام با اجازه وبتون رو لینک کردم.خیلی عالی بود.خسته نباشید


مرسی عزیزم...



♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
7 اردیبهشت 91 16:30
عزیزم میتونی عکسای سیسمونی فائزه و مونا رو از وب من بذاری
بعدا اگر پیدا نکردی آدرس پستشو پیدا میکنم میذارم
عالیه


پس منتظرم...
مامان امیرمهدی
7 اردیبهشت 91 16:59
salam kheili ziba bud ama delam sukht ke shayad kheili az bacheha hata yek dahome in sismuniha ro nadashte bashan.
rasti maryam joooon eshala sismunie ninie khodet.

مرسی دختر خاله گلم...
عمه جونی
8 اردیبهشت 91 11:18
من شمارو لینک کردم خیلی جالب بودن مرسی

ممنون...
مامان آنیا
8 اردیبهشت 91 11:25
کارت خیلی جالب بود اینطوری برای سیسمونی خریدن و اتاق بچه کلی ایده داریم خیلی خیلی ممنون

حواهش میکنم...
ممنون از شما که اومدید ...
مامان ترنم کوچولو
8 اردیبهشت 91 18:42
سلام ممنون به ما سر زدید.اسم دخترم ترنم ا نه ترانه.آروم جون مامان و بابا :ترنم.لطفا تصحیح بفزمایید

چشم تصحیح کردم....