گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

فنجان های فانتزی....

1391/6/21 7:43
6,579 بازدید
اشتراک گذاری

تخم مرغ شانسی ها یا همان لپ لپ ها قوطی های تخم مرغی جالبی دارند. رنگ های درخشان و سطح براق آنها جذب کننده است و کلی ایده تزئینی به آدم می دهند. در اینجا فنجان های جالبی خواهید دید که بدنه اصلی آنها از همین تخم مرغ هاست.

با اجرای این ایده یک بعد از ظهر خاطره انگیز را برای خود و کودکتان فراهم کنید و از نتیجه کارتان لذت ببرید!

وسایل مورد نیاز: تخم مرغ شانسی، چسب، دگمه های تخت رنگی، مروارید، ماژیک، منجق و روبان.

 

 

 

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابای دوقلوها
21 شهریور 91 8:39
سلام ممنون که به زینب و زهرا رای دادید انشالله بتونم جبران کنم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
رز دسته گل مامان
21 شهریور 91 8:50
سلام دوست خوبم ممنون میشم اگه همین الان بری به سایت زیر و تو مسابقه رویای زیبا به دختر با شماره 26 رای بدی این اولین مسابقه ای هست که شرکت کرده دوست دارم برنده بشه ممنون http://lavashak.niniweblog.com
بابای دوقلوها
22 شهریور 91 12:04
سلام توی وبلاگ "کودک من" قسمت نظرات مسابقه نوشته بودید: "شرمنده من فقط به ریحانه شماره 5 رای دادم ... یکی از جانب وبلاگ من برای خودش رای صادر کرده است.... شرمنده این تقلب است سپیده جان ..." خواستم بگم که من هرگز اینکارو نمیکنم و اگر بدونم هر کس بخاطر من اینکارو کرده واقعا ازش دلخور میشم لطفا از ما ناراحتی به دل نداشته باشید دیدم با وبلاگ شما یک رای برای دوقلوها ثبت شده و اومد ازتون تشکر کرد بازم معذرت میخوام
شقایق(مامان محمد ارشان)
22 شهریور 91 13:10
چقدر قشنگ........ من عاشق وبلاگ شمام... واسه خریدن سیسمونی پسرم خیلی خیلی بهم کمک کرده که به ززودی میچینمش... بازم ممنون
یاسی خاله هیلدا
24 شهریور 91 12:48
سلام وبلاگ خوبی دارین به مامانا خیلی ایده میده اگه دوست داشتین خوشحاال میشم سیسمونی هیلدارم اینجا بذارین فقط خیلی عکساش زیاده .اگه دوست داشتین خبرم کنین
یاسی خاله هیلدا
26 شهریور 91 15:54
عزیزم مرسی اومدی سیسمونی هیلدا توی موضوعاته وبلاگ سیسمونی هیلدا نوشته شده که توی 3 تا پسته http://hildanokhodi.niniweblog.com/cat2.php
مامان یکتا
27 شهریور 91 10:13
سلام عزیزم واقعا مثل همیشه عالی هست راستی ادرس وبلاگ جهزیه چی شد؟؟؟؟؟؟
دایی علی
27 شهریور 91 12:47
سلام خوبید من دلم میخواد با شما تبادل لینک کنم اگه مایل هستی وبلاگ سیندرلای منو با نامه پریچهر گلها بلینکید و به وبلاگ ما بیاید وبا کامنت به من بگید تا منم بلینکمتون ممونوم بای ...........@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ بدو بیا
aida
29 شهریور 91 23:38
chera ap nemishi
یاسی خاله هیلدا
30 شهریور 91 11:29
عزیزم کدو برداشتم
ناهیدمامان امیرعباس
30 شهریور 91 13:31
سلام مریم جان . من همچنان منتظرم تا دوباره بیای .باورکن روزی 10بار میام و وبلاگتونو باز میکنم به امید اینکه آپ کردین . تورو خدا بازم بیاااااا و بنویس