گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

کامنت های بی نشان...

1391/2/20 6:51
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

 

ممنون که تو این یک هفته به وبلاگ سر میزنید...

تعجب نکنید از کذاشتن این کامنت ها....

چند روز، چند نفر میان برام تو خصوصی چرت و پرت میزارن...

و هدفمو از گذاشتن این وبلاگ میخوان....

این کامنت ها هدف من بود...

تازه وقتی برام کامنت میزارید حتما ادرستون وارد کنید...

حضورا بیام جواب بدم....

تو نظر سنجی هم شرکت کنید....

١- مامان امیرعلی

سلام.چه کار قشنگی کردین.من عاشق سیسمونیم.هر وبلاگی میرم اول میرم سراغ سیسمونیش.
پسر منم چنتا عکس از اطاقش هست ولی از سیسمونیش کامل عکس ندارم.خواستین بردارین


٢- مامی حنا و دینا

salam agar deltun khast mitunin az sismunie ma ham bezarin


 ٣- سارا

مریم جون دست شما درد نکنه ابتکار خیلی خوب بود مرسی که سیسمونی دخمل منم انتخاب کردی


٤- مامان حنا

مرسي وبلاگت عاليه.من هميشه دنبال چنين ووبلاگي بودم ادامه بده


٥- آسمونی

سلام با اجازه وبتون رو لینک کردم.خیلی عالی بود.خسته نباشید


٦- مامان آنیا

کارت خیلی جالب بود اینطوری برای سیسمونی خریدن و اتاق بچه کلی ایده داریم خیلی خیلی ممنون


٧- سمانه

 سلام خیلی وبلاگ جالیه،من تند تند بهش سر میزنم تا ببینم عکس جدید گذاشتین نه ،خسته نباشی ،جسارتا خودتون مامان هستین یا نه؟


٨- مامان آرنیکا

سلام مریم جون
ایده جالبی داری و فکر کنم بازدید کننده هات کم کم زیاد بشن
من همیشه دوست داشتم سیسمونی های متفاوت ببینم و الان همش یه جا جمعن
مؤفق باشی


٩- آسمونی

سلان عزیزم.ممنون از این ویلاگ جالبت..خیلی کار باحالی کردی ...من خیلی عکس سیسمونی دارم دوست داشتی برام پیام بذار بدستت برسونم استی با افتخار شمارو لینک کردم.


١٠- مامان محیا

سلام گالری سیسمونی شما خیلی قشنگ بود من که لذت بردم


١١- مامان پرنسس

سلام خانمي
خسته نباشي، مي خواستم بگم فكرت جالب بوده جمع آوري سيسموني ها، اما عزيزم حجم سايتت خيلي بالاست و باز نمي شه
لطفا فقط عكس ها را بذار و از جدا كننده ها و تصاوير فانتزي استفاده نكن . من با اينكه اينترنت پر سرعت دارم اما سايت شما را كامل باز نمي شه
خسته نباشي


١٢- متین مامی ایلیا

سلام من همیشه به وبتون سر میزنم ، ایده جالبی بود که کلکسیون سیسمونی درست کنید.
من دو تا پیشنهاد داشتم براتون البته اگه ایرادی نداشته باشه:
1. مطالب توی صفختون زیاده و اگه یه فلش برای وبتون بذارید تا ما زودتر به بالای صفحه برسیم خیلی عالی میشه.
2. چون عکسای سیسمونی زیاده بهتر بود که یه عکس روی صفحه باشه و بقیه در ادامه مطلب، اینجوری اگه میخواستیم یه سیسمونیه خاص و ببینیم مجبور نبودیم این همه صفحه رو بیاریم پایین، و از همه مهم تر وبتون سنگین نمیشد و عکسا زودتر لود میشد.
بازم عذر میخوام ازتون من چون همیشه بهتو


١٣-مامان نفس طلایی

وبلاگ خیلی قشنگی داری هر وقت میام دلم باز میشه


١٤-مامان کیاوش

سلام مریم جان.ایده ات خیلی خیلی خوبه.فکر کنم همه عاشق سیسمونی باشن.واقعا خسته نباشی ادامه بده.


١٥- ♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿

خسته نباشی عالی بود


١٦-نسترن(مامان نیروانا

سلام عزیزم...چه کار جالبی کردی...ادم از دیدن وسایل این فرشته ها لذت میبره...من هم تو وبلاگم عکسای سیسمونیم هست ...اگه دوست داشتی می تونی ازشون برای وبلاگت استفاده کنی...تا پایین صفحه برو و بزن صفحه 4...تقریبا پایینای صفحه میشه


١٧- مامانی فری

با سلام و خسته نباشید خیلی ایده جالبیه از سیسمونی مرسانا جون هم دیدن کنید در مرداد و شهریور 90 عکسهای سیسمونی


١٨- مامان یگانه

خیلی خوب کای کرده که هر سیسمونی رو توی ادامه مطلب زدی آخه اون جوری خیلی طول میکشید صفحه باز بشه.
وب قشنگی هم شده,خوشحال میشم به وب یگانه جون سر بزنید.


١٩-مامان امیر مهدی

سلام وبلاگ قشنگی دارین
از سیسمونس پسملم هم دیدن کنید خوشتون اومد بزارین کامل نیست


٢٠- سما

مرسي وبلاگت عاليه.من هميشه دنبال چنين ووبلاگي بودم ادامه بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آنیا
20 اردیبهشت 91 13:04
مریم جون سلام
عذرخواهی می کنم که آدرس وب نگذاشتم البته من فقط عکس اتاق دخترمو گذاشتم و بقیه وسایلشو نگذاشتم راستش اصلا حوصله اشو نداشتم ولی وقتی اتاق این عروسک های ناز نازی دیدم یه کم سر حوصله اومدم

خواهش میکنم گلم..
من منظورم شما نبودید اونایی که کامنت چرت و پرت میزارن از ترسشون ادرس نمیزارنو...
آسمونی
20 اردیبهشت 91 15:11
سلام .
من هر روز میام به وبت سر میزنم مریم جون .خیلی دوست دارم سیسمونی ببینم .با اینکه هنوز خیلی مونده تا بچه .... ! ولی وقتی اینا رو می بینم هوس میکنم زودتر بچه بیارم !!!!!! دستت درد نکنه خیلی عالیه . واقعا خسته نباشی ... به این افراد هم توجه نکن . آدمای ابله همیشه هستن که چرت و پرت بگن.شما کار
آسمونی
20 اردیبهشت 91 15:20
فقط یه پیشنهاد: اگه بشه اسم هرکسی رو که میذاری آدرس وبش رو هم لینک کنی به اسمش که تا روی اسمش کلیک می کنیم وب رو برامون باز کنه خیلی عالی میشه . چون کلیک راست هم قفله نمیتونیم آدرسو کپی کنیم و تو internet explorer بزنیم تا وب رو باز کنه . البته اگه میشد قفل نباشه که خیلی بهتر بود چون مثلا یه عکس رو میخوای داشته باشی به عنوان نمونه،نمیشه . بازم ممنونم از لطفت و خسته هم نباشی خانوم .

چشم خانومی...

پری
20 اردیبهشت 91 18:24
سلام خانمی.
برای این ایده و کارت 1دنیا تشکر.من الان 5ماه باردارم .از این سیسمونی ها و تزیناتشون کلی ایده گرفتم و از ذوق مامانا خیلی به وجد امدم.
منم وقتی سیسمونی حاضر شد عکسهاشو براتون میفرستم که در سایتتون بذارید.ولی برای اینکار باید راهنماییم کنید.چون من وبلاگ ندارم.


چشم عزیزم...
خوشحالم کردی به وبلاگم سر زدی...
مامانی وروجک
23 اردیبهشت 91 22:55
سلام ممنون کار خیلی خوبی کردین اخه رفتن به تک تک وبها و دیدن سیسمونی یه خورده وقت گیر بود ولی حالا اینجا میتونیم کلی سیسمونی خوشگل ببینیم دستتون درد نکنه

خواهش میکنم...
بازم بیا...
دنیای مامان وبابا
30 شهریور 91 12:22
سلام سلام.خسته نباشی مریم جان.سیسمونی دخمل من اخر مهر اماده میشه منم میخوام عکساشو برام تو گالری بذاری /اما نمیدونم چجوری میشه لطفا راهنماییم کنی.ممنونم
فریبا
24 فروردین 93 11:11
سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیز بزرگوار واقعا استفاده بردم ممنون از لطفتون واز زحمتتون خیلی به دردم خورد