گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

سیسمونی55-رادمهر رنجبران-

1391/2/24 9:46
8,532 بازدید
اشتراک گذاری

 

این اتاقمه

 

 

این اتاقمه

اتاقم

تختم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

اتاقم

کفش

کقش

کفش

کفش

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

لباس

سیسمونی رادمهر جون...

http://rmr.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرنیکا
24 اردیبهشت 91 15:03
سلام
به سایت علی کوچولو هم یه سری بزن
آدرس زیر سیسمونی اش هست
باز هم توی لینکهام نگاه می کنم اگه سیسمونی داشت واست می فرستم

http://smallmomi.niniweblog.com/post17.php


ممنو عزیزم...
کوچولوی من
8 خرداد 91 13:59
سلام مریم جان خوبی؟ به گالری سیسمونیت هرازگاهی سری میزنم میدونی خودت که من نی نی توراهی دارم باسه همین به دردم میخوره و از این پشتکار و سلیقه ای که داری کمال تشکر را دارم وامیدوارم قسمت خودت هم بشه که این خلاقیت را برای خودت هم خرج کنی . و یه تشکر هم بهت بدهکارم بابت اینکه مرا با این وبلاگ آشنا کردی