گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

سیسمونی121-نی نی مامان و بابا-

1391/4/27 15:01
8,412 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

سیسمونی فرگل جونی....

http://nini_baba_maman.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

sahar
27 تیر 91 15:06
در تالار گفتمان ميتوانيد لحظات خود را به اشتراک بگذاريد و همچنين عکسها و مطالب خود و را به اشتراک بذاريد و بحث و تبادل نظر کنيد اس ام اس ، عکس ، مطالب طنز ، مطالب آموزشي ، اخبار ايران و جهان و ... در صورت فعال بود در انجمن ميتونيد جزء مديرهاي انجمن شويد http://forum.gamebaz.ir
یسری
27 تیر 91 19:48
سلام مامان نخودچی سایت زیبایی دارید و من اینهمه ذوق ولحظه شماری رو علاوه بر اینکه درک می کنم ، تحسین نیز می کنم . واقعا این هدیه ای را که خدا می دهد یکی از ناب ترین لحظات زندگی زن و شوهر هایی است که با هزار و یک امید و آرزو چشم به راه دلبندشون هستند . خداوند برایتون مبارک کند ( انشاءالله ) ضمنا من 2 ماه پیش متنی رو در وبلاگم قرار دادم و امروز بطور اتفاقی در وبلاگی مشاهدش کردم و شما آن را تحسین کرده بودید ( هرچند این بنده لایق تحسین نیستم ) اما برای اطلاع شما ، آن وبلاگ نویس محترم سرقت ادبی کرده اند و دلنوشته من را در وبلاگ خودشان درج کرده اند . مامان نخودچی ؛ معتقدم سخن از دل بر می آید و لا جرم بر دل می نشیند ، پس آن نوشته ارزشی ندارد آما چون احساس پاکم را به کودکم بیان نموده ام کمی از درج آن در وبلاگ دیگر آزرده خاطر گشته ام . علی ایحال منتظرم تا وبلاگ دخترم ( یسری ، دختر خوش قدم ) سری زده و متن کامل آن را که در تاریخ 20 اردیبهشت 91 تحت عنوان " سلامی برای آغاز " نوشته ام را بخوانید . موفق و سربلند باشید .
سمیه
27 تیر 91 20:03
من که با جهاز موافقم خیلی عالی میشه خواهشا این گالری جهاز رو جور کن مرسی راستی یه سر بزن وبلاگ خواهرم البته به لینکاش شاید سیمسونی هاش به دردت خوردن عزیزم اینم آأرس وبلاگ خودم خواستی سر بزن www.mon-amour7073.blogfa.com اون بالا هم که آدرس خواهرم حنانه هست میتونی از لینک هاش استفاده کنی مخصوصا سیسمونی آوا که نمی دونم گذاشتی یا نه یا مثلا سام یا مثلا بردیا و هانا و .... موفق باشی منتظر گالری جهازت تو اینجا هستم
سمانه (مامی آرشام)
30 تیر 91 0:13
مثل همیشه همه چیز قشنگ بود خوشحال میشم سیسمونی پسر گل منم بذاری تو گالریت خانوم با سلیقه
مامان جون نی نی
30 تیر 91 16:19
سلام من وبلاگتونو خیلی دوست دارم هرچند هنوز مامان نشدم ولی خیلی سر میزنم به شما من لینکتون کردم لطفا برام دعا کنید که منم مامان بشم و عکس سیسمونی نی نی و عکس خود نی نی مو بذارم
زهرا
31 تیر 91 12:54
سلام دوست گلم زهرا هستم ! میتونین عکس های سیسمونی رو نمایش بدین توی وبلاگتون ... مرسی از توجه تون !