گالری سیسمونی نی نی کوشولو هاگالری سیسمونی نی نی کوشولو ها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿گالری سیسمونی

ماه رمضان امد...

1391/4/28 22:49
1,545 بازدید
اشتراک گذاری

 

در استانه ماه مبارک رمضان

خواستم یه کوچولو با خوندن این پیک و پیامک ها شاد بشیم....

http://www.freesmile.ir/smiles/519213_800179.gif

نظریه فلسفی غضنفر درباره روزه:

انسان در این دنیا مسافری بیش نیست

و روزه بر مسافر واجب نیست !

.

ماه رمضان

مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان

از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم

لطفا بعد از افطار در دسترس باشید !

.

ماه رمضان

به یارو میگن تو که روزه نمی گیری ، چرا سحری می خوری ؟

می گه نماز که نخونم، روزه که نگیرم ، سحری هم نخورم !؟

بابا مگه من کافرم!؟

.

ماه رمضان

یارو ! روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد !!!

.

ماه رمضان

طرف روزه می گیره، ۵ دقیقه به اذان روزشو میشکنه

می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم !

.

ماه رمضان

ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد !

جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید !

.

ماه رمضان

ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری

و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد !

.

ماه رمضان

به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟

می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه !

.

ماه رمضان

ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم

آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !

روی تو حساب کردم!!!

.

ماه رمضان

مناجات غضنفر باخدا :

خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن !

.

ماه رمضان

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید !

.

ماه رمضان

عیدفطر مبارک ( رصدخانه ی غضنفر) !

.

ماه رمضان

به غضنفر میگن پاشو سحره ، میگه بزار بخوابم ، خودم فردا بهش زنگ میزنم !

.

ماه رمضان

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه !

.

ماه رمضان

یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه

دوستش بهش میگه سحر صدات کنم ؟

یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نفس
29 تیر 91 9:40
سلام وبلاگ عالي اي داريد ميشه در مورد ژورنال ها بيشتر بزاريد ژورنال كالسكه كرير روروئك ساك خواب اينجور چيزا و سرويس تخت و ....
مامان کیاوش
29 تیر 91 23:08
جالب بودن.
سحر
31 تیر 91 10:38
سلام . میشه جز 10 رو برای من بذارید
سمانه(مامان محمدرهام)
31 تیر 91 15:21
جزء30رو هم من میخونم
سمانه(مامان محمدرهام)
31 تیر 91 15:22
من شمارو با افتخار لینک کردم
سمانه(مامان محمدرهام)
31 تیر 91 15:28
لطفا"زمانشو تعیین کنید که تا کی باید بخونیم ممنون
راضیه
31 تیر 91 15:30
سلام. اگه ممکنه جز 1 هم واسه من
ملیح(مامان محمد صالح)
31 تیر 91 17:35
سلام گلم .منم جز 29
نی نی ارشام و سارا
31 تیر 91 23:31
سلام عزیزم جز 2 هم واسه من ممنون جز 3 هم اگه میشه واسه ارشام خودت میای خبر میدی؟
مامان آرنیکا
1 مرداد 91 0:04
سلام ، نماز و روزه هاتون مقبول حضرت حق ، منم جزء 2 رو می خونم


مامانی میش یه جز دیگه انتخاب کنی؟؟؟؟
مامان آرنیکا
1 مرداد 91 8:43
بسیار خوب جزء4
نیلوفرآبی
1 مرداد 91 12:35
سلام . لطفا منم جزء 5 ممنون
ندا مامان نيايش
1 مرداد 91 13:05
سلام . جزء 28 رو مي خونم .
مامان زهرا
9 مرداد 91 16:11
سلام عزیزم
طرح بسیار عالیه
ایشاله که خدای مهربونمون قبول کنه
جز 19 رو من می خونم


گلم شرمنده روت میشم ....
میشه جز تو عوض کنی...
مامان زهرا
11 مرداد 91 0:04
سلام خانومی نماز و روزه قبول درگاه حق من همون موقع جز 19 رو خوندم ولی اشکال نداره واسه سری جدید جز 1و2و3 را واسم بزار کنار التماس دعا
مامان روشا
17 مرداد 91 3:04
سلام عزیزم من تازه وارد جمع شما شدن جز13رو میخونم خدا قبول کنه.التماس دعا دارم با تشکر


عزیزم شرمنده...
جز ها تموم شد...
انشاا... سری جدید..
مامان روشا
18 مرداد 91 4:50
سلام الان چه جزی رو بخونم؟


عزیزم از این سری جدید هرچی دوست داری انتخاب کن..
مامان روشا
18 مرداد 91 10:19
گلم 1رو میخونم
مامان روشا
18 مرداد 91 10:22
مثل اینکه 1رو انتخاب کردن پس من 2رو میخونم
مامان روشا
19 مرداد 91 2:06
سلام گلم لطفا در ابتدای اعلام اسامی برا ختم قرآن ازمادران گل بخواهید برا کسایی که هنوز مامان نشدن ودر حسرتن" دعا کنن.التماس دعا
نازی
21 مرداد 91 10:52
سلام خیلی باهال بود